vrijdag 3 juni 2011

Surfsessie vrijdag 3 juni

- Arthur & Nils -

Het was een lekkere sessie met heerlijk warm weer (26 graden) op Strand Heeswijk. Veel mensen zaten dan ook op het strand. Het was nogal vlagerig, maar heb de vlagen goed onder controle weten te houden met mijn Saber 6.7. Heerlijk geplaneerd en ik denk dat ik zo'n 40 km/h gaan, in de vlagen zo'n 45 km/h. Harder gaat nog niet, dan wordt het voor mij oncontroleerbaar aangezien ik nog niet in de voetbanden sta. Nils vond het nogl vlagerig, maar heeft toch goed met zijn lichtweersetje kunnen varen.

Ook heb ik de 125 Fanatic Falcon van mijn vader kunnen proberen. Het vaart niet zo anders als de Starboard die ik gewend ben. Het is natuurlijk iets onstabieler en hij komt wat later in planné dan mijn huidige board. Op de Heeswijk wren onder andere ook Peter M. en een drie ander surfers. Het strandje laag helemaal vol en het meer met bootjes -wat ons een beetje in de weg lag, voorl de bootjes -, maar dat kan ook niet anders op zo'n mooie dag!
Arthur D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten